dinsdag 26 april 2011

Het idee van de kreeftenavond!

Van de week tijdens het poetsen bedacht ik ineens hoe gaaf het zou zijn om een kreeftenavond te organiseren met mensen, die net als ik, ook van deze goddelijke delicatesse houden.

Op onze facebook pagina en de Loeca Twitterpage plaatste ik een bericht en er volgden gelukkig een aantal leuke reacties van mensen, die net als ik het leuk vinden om van mooie producten te genieten en het heel gaaf vinden om hier samen van te genieten.

Maar hoe kwam ik nu op het idee van een kreeftenavond? Uiteraard niet alleen, omdat het een heerlijke delicatesse is, maar ook omdat ik terug moest denken aan die super gezellige straat in Valkenburg, waar ik met een mooi gezelschap, bij onze collega's van het geweldige restaurant Latino's, heerlijke kreeft heb gegeten.

Toen ik onlangs op Cuba weer heerlijke (ja, het kan ook op Cuba) kreeft heb gegeten in een mooie omgeving met mooie temperaturen, wist ik het zeker: dit zou echt gaaf zijn in Loeca | eten en drinken.

Nu alleen nog even een datum prikken en dan gaan we gewoon genieten van verse kreeft, die ons nieuwe kokkie Patrick, op verschillende wijze gaat bereiden.

Bij mij loopt het water al in de mond! Bij jou ook?

Groetjes,
Loeca aka Remco G.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten